Vi oplever desværre i øjeblikket, at der er rigtig mange falske mails i omløb vedrørende suspendering /fakturering af .dk-domænenavne. Dette arbejder vi på at forhindre.
Punktum dk's sider er blevet klonet, og det kan derfor se ud som om, du er landet det rigtige sted. Hvis du modtager en falsk mail, skal du ikke betale via betalingslinket!
Hvordan ser jeg, om det er en falsk mail?
Tjek altid afsenderens e-mailadresse. E-mails fra os vil altid ende på @punktum.dk. Vi sender derudover spørgeskemaer fra adressen @relationmonitor.com.
Her kan du se eksempler på nogle af de e-mailendelser, som de falske mails gør brug af:
@punktum.net
@punk.dk
@service.dk
@punktum.co.dk
@punkt.dk
@costumesourcing.com
@punktum.com
@punktum-kunderservice.com
Bemærk at ovenstående e-mailadresser kan være brugt uden domæneindehaverens viden.
Herunder kan du se eksempler på de falske e-mails, der er i omløb:
OBS. Vær særligt opmærksom på, at der kan være et andet link gemt bag det link, som står i teksten - se første eksempel herunder.
Hvis du har angivet dine login-oplysninger på den falske login-side, henviser vi til, at du straks logger ind på vores selvbetjening og ændrer dit password.
Hvis du har modtaget en falsk e-mail, vil vi meget gerne se, hvordan den ser ud. Du kan videresende den til svindel@punktum.dk.
Har du modtaget en mail vedrørende suspendering eller betaling?
Vi sender samtidig rigtige e-mails ud om suspendering. Vi vil derfor anbefale dig at logge ind på vores selvbetjening og tjekke om dit .dk-domænenavn er suspenderet.
Hvis dit domænenavn ikke virker, er det sandsynligvis blevet suspenderet. Læs mere her, hvad du kan gøre for at genoprette det.
Tak for det
- det er vi glade for at høre.
Hmmm, det var ikke så godt
- skriv til os
Fandt du svaret nyttigt?
Hvis du stadig har spørgsmål er vi klar til at hjælpe!